Tuesday, March 3, 2009

မဆိုင္ဘဲနဲ႔ အရိုက္ခံရတယ္

တစ္ေန႔ေပါ့ က်ေနာ္တို႔ရြာမွာ ေက်ာင္းဆရာမတစ္ေယာက္ရွိတယ္ သူကေက်ာင္းသားေတြကို သူ႔ဆီမွာ စာလာက်က္ခိုင္း တယ္ က်ေနာ္လည္းသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စာသြားက်က္တာေပါ့ ခဏေနေတာ့ ညီမေလးကလာျပန္ေခၚတယ္ က်ေနာ္ျပန္သြားေတာ့ အေဖက မ်က္ႏွာခက္ထန္ေနတယ္ က်ေနာ္သိလိုက္ၿပီ အေဖ စိတ္တုိေနတယ္ဆိုတာကိုေပ့ါ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္ေရာက္သြားေတာ့ အေဖက ..ေဟ့ေကာင္ လာစမ္း မင္းငါ့ခ်င္ေဆးဘူးဘယ္မွာထားလဲ ေျပာစမ္း... ဆိုၿပီးေတာ့ ေမးတယ္ က်ေနာ္လည္း ....သားမယူပါဘူး အေဖ..... လို႔ ေျပာလိုက္တာနဲ႔ တခါတည္း လက္သီးေရာ စကားေရာ တစ္ခ်က္တည္းက်လာေတာ့ တယ္ လက္သီးကေတာ့ က်ေနာ့္ မ်က္ခံုးကို ထိသြားတာ ေသြးေတြ အရမ္းထြက္ ၿပီး က်ေနာ္လဲသြားတယ္ လံုး၀မထႏိုင္ဘူး စကားကေတာ့ .....မင္းမယူရင္ဘယ္သူယူမလဲကြတဲ့ . . . . ေနာက္ေန႔ၾကေတာ့ သူ႔အသိ တစ္ေယာက္က အဲ့ဒီခ်င္ေဆးဘူးဘာျပန္ေပးတယ္ အဲ့ဒီလူက...... ခင္မ်ားငွားေပးတာေက်းဇူးတင္ပါတယ္တဲ့ .... အေဖသူငွားေပးတာကို ေမ့ၿပီး က်ေနာ္ကိုယူပါတယ္လို႔စြပ္ဆြဲတယ္ က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ အဲ့ဒီေန႔ကို လံုး၀ေမ့မရပါဘူး အေဖတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ သားသမီးကို ဒီလိုလုပ္တာဟာ လံုး၀မေကာငး္ပါဘူး သားသမီးရင္ထဲမွာ
အညိုးေတြရွိေနမွာပဲ သူတစ္ေန႔ မလႈပ္ႏိုင္မကိုင္ႏိုင္ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ သူငယ္ခ်င္းတို႔ သားသမီးေတြကို စိတ္ထိခိုက္ေအာင္မလုပ္ၾကပါနဲ႔

ဒီသင္ခန္းစာအားျဖင့္ သင္ခန္းစာရၾကပါေစ . . . .

0 comments: